Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Pažící konstrukce pro hloubenou stanici metra v Kataru
Kočičková, Veronika ; Račanský, Václav (oponent) ; Uhrin, Michal (vedoucí práce)
Cílem této práce je zhodnocení geologických poměrů a trvanlivosti hloubené stanice metra v Kataru. Dále se práce zabývá postupem výstavby a výpočtem vybraných prvků konstrukce. Geologické poměry byly vyhodnoceny na základě rozsáhlého geotechnického průzkumu, který byl v místě stavby proveden. Tento průzkum také poskytl nezbytné informace pro návrh trvanlivosti konstrukce. Po vyhodnocení základových poměrů bylo možné zvolit vhodný systém pažících stěn a systém rozepření a dále pokračovat s plánem postupu výstavby. Pro výpočet byla vybrána podzemní stěna a rozpěra ve střední úrovni stavby. U stěny bylo největší namáhání způsobeno ohybovými momenty o značné velikosti, proto byla stěna navržena na obálku těchto momentů získanou z programu Plaxis. Při návrhu rozpěry bylo nutné uvažovat interakci ohybových momentů a normálových sil. Pro oba tyto prvky byla navržena výztuž větších průměrů.
Opěrné stěny
Michalčák, Jan ; Fiala, Radek (oponent) ; Glisníková, Věra (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o opěrných stěnách, metodice návrhu a poruchách. Dále se zaměřuje na gabionové opěrné stěny a jejich poruchy. Zpracován a ověřen je převzatý návrh modelu gabionu pro výpočet metodou konečných prvků (MKP). V praktické části jsou poznatky aplikovány na reálnou situaci podél cyklostezky u obce Tatranské Polianky. Navržená opěrná stěna z gabionu je spočtena analyticky, v programu GEO5 a PLAXIS 2D. Závěrem je zhodnocení a porovnání výsledků.
Stavebně technologický projekt terasového bytového domu v Brně
Baštová, Veronika ; Sedlák,, Petr (oponent) ; Kovářová, Barbora (vedoucí práce)
Projekt řeší stavebně technologickou studii novostavby bytového domu v Brně. Bytový dům má půdorysný tvar obdélníku o rozměrech 29,2 m x 57,2 m. Bytový dům je navržen terasovitě v pěti podlažích jako zděná konstrukce z keramických tvárnic. Stropy a konstrukce ve styku se zeminou jsou železobetonové. V 1.NP jsou umístěné garáže, ostatní podlaží jsou navržena jako obytná. Projekt se zabývá technologickými postupy spodní stavby a časovou a finanční náročností výstavby.
Architektonická studie sakrálního objektu a komunitního centra Salesiánského Brno - Líšeň / druhá etapa
Šebela, Vojtěch ; Hrabec, Josef (oponent) ; Šindlar, Jiljí (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je návrh Římskokatolického kostela Seslání Ducha svatého v Brně Líšni. Objekt bude doplněním potřeb Salesiánské komunity, která v blízkém domě mládeže Salesko působí již téměř 30 let a zaměřuje se na výchovu mládeže metodami od Dona Bosca. V návrhu kostela se také počítá s vybudováním zázemí farníků a ubytováním Salesiánů. Dále by měl sloužit nejen současné komunitě, ale i širší veřejnosti. Návrh nabízí řešení, jak v moderní době začlenit stavbu těchto rozměrů do urbanistického celku jako je sídliště. To vše s důrazem na minimalizování negativních dopadů na stávající obyvatele, kteří okolní plochy využívají k rekreaci. Stavba se bude skládat ze dvou funkčních celků. První bude tvořen objektem kostela s kapacitou 300 sedících a 100 stojících farníků. Druhou částí bude farní centrum s komunitním sálem pro 100 osob. Dále se zde budou nacházet byty pro kněze, zájmová dílna a farní kanceláře.
Nádraží VRT letiště Brno Tuřany
Svobodová, Lenka ; Kyselka,, Mojmír (oponent) ; Nový, Alois (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je nádraží vysokorychlostní trati. Stavební parcela se nachází v jihomoravském kraji, přesněji v městské části Brno-Tuřany. Dům je řešen jako samostatně stojící dvoupodlažní objekt umístěný na mostě nad tratí. Hmota domu je tvořena dvěma ořezanými kvádry, které jsou vůči sobě zrcadlově otočeny. Hmotou obou částí objektu prostupují prosvětlující pruhy, jehož tvar také vychází z ořezaného kvádru a vystupuje nad okolní povrchy. Jsou v něm umístěny vertikální komunikace, což cestujícím usnadňuje orientaci, protože jsou viditelné i vně objektu. Toto uspořádání jednotlivých hmot tak symbolizuje oba směry, z nichž přijíždějí na nádraží rychlovlaky. Uprostřed objektu je umístěna odjezdová a příjezdová hala, jejíž světlá výška je totožná s výškou objektu. Halu obklopují provozní prostory nádraží, které jsou umístěny ve dvou podlažích. Obvodový plášť i střecha jsou neseny rámovou konstrukcí z rovinných příhradových nosníků. Konstrukce fasády je tvořena rámovým systémem Wicona. Obvodový plášť je obložen dílci z tahokovu.
Stavebně technologický projekt výstavby skladu
Říha, Tomáš ; Novotný, Michal (oponent) ; Diaz, Yvetta (vedoucí práce)
Náplní diplomové práce je vypracování částí stavebně technologického projektu skladu mražených potravin v Dašicích v areálu firmy MD logistika a.s.. Výsledkem je zpracování technické zprávy ke stavebně technologickému projektu, koordinační situace stavby se širšími vztahy dopravních tras, časový a finanční plán výstavby v rovině objektů, popis realizací hlavních technologických etap hlavního stavebního objektu, výkres zařízení staveniště, návrh hlavních stavebních strojů, podrobný časový plán hlavního stavebního objektu, položkový rozpočet, technologický předpis pro provedení základových konstrukcí sestávajících se z vrtaných pilot a opěrných stěn, kontrolní a zkušební plán kvality pro danou etapu, výkresy zařízení staveniště zemních prací a konstrukce haly.
Architektonická studie sakrálního objektu a komunitního centra Salesiánského Brno - Líšeň / druhá etapa
Šebela, Vojtěch ; Hrabec, Josef (oponent) ; Šindlar, Jiljí (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je návrh Římskokatolického kostela Seslání Ducha svatého v Brně Líšni. Objekt bude doplněním potřeb Salesiánské komunity, která v blízkém domě mládeže Salesko působí již téměř 30 let a zaměřuje se na výchovu mládeže metodami od Dona Bosca. V návrhu kostela se také počítá s vybudováním zázemí farníků a ubytováním Salesiánů. Dále by měl sloužit nejen současné komunitě, ale i širší veřejnosti. Návrh nabízí řešení, jak v moderní době začlenit stavbu těchto rozměrů do urbanistického celku jako je sídliště. To vše s důrazem na minimalizování negativních dopadů na stávající obyvatele, kteří okolní plochy využívají k rekreaci. Stavba se bude skládat ze dvou funkčních celků. První bude tvořen objektem kostela s kapacitou 300 sedících a 100 stojících farníků. Druhou částí bude farní centrum s komunitním sálem pro 100 osob. Dále se zde budou nacházet byty pro kněze, zájmová dílna a farní kanceláře.
Stavebně technologický projekt výstavby skladu
Říha, Tomáš ; Novotný, Michal (oponent) ; Diaz, Yvetta (vedoucí práce)
Náplní diplomové práce je vypracování částí stavebně technologického projektu skladu mražených potravin v Dašicích v areálu firmy MD logistika a.s.. Výsledkem je zpracování technické zprávy ke stavebně technologickému projektu, koordinační situace stavby se širšími vztahy dopravních tras, časový a finanční plán výstavby v rovině objektů, popis realizací hlavních technologických etap hlavního stavebního objektu, výkres zařízení staveniště, návrh hlavních stavebních strojů, podrobný časový plán hlavního stavebního objektu, položkový rozpočet, technologický předpis pro provedení základových konstrukcí sestávajících se z vrtaných pilot a opěrných stěn, kontrolní a zkušební plán kvality pro danou etapu, výkresy zařízení staveniště zemních prací a konstrukce haly.
Stavebně technologický projekt terasového bytového domu v Brně
Baštová, Veronika ; Sedlák,, Petr (oponent) ; Kovářová, Barbora (vedoucí práce)
Projekt řeší stavebně technologickou studii novostavby bytového domu v Brně. Bytový dům má půdorysný tvar obdélníku o rozměrech 29,2 m x 57,2 m. Bytový dům je navržen terasovitě v pěti podlažích jako zděná konstrukce z keramických tvárnic. Stropy a konstrukce ve styku se zeminou jsou železobetonové. V 1.NP jsou umístěné garáže, ostatní podlaží jsou navržena jako obytná. Projekt se zabývá technologickými postupy spodní stavby a časovou a finanční náročností výstavby.
Nádraží VRT letiště Brno Tuřany
Svobodová, Lenka ; Kyselka,, Mojmír (oponent) ; Nový, Alois (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je nádraží vysokorychlostní trati. Stavební parcela se nachází v jihomoravském kraji, přesněji v městské části Brno-Tuřany. Dům je řešen jako samostatně stojící dvoupodlažní objekt umístěný na mostě nad tratí. Hmota domu je tvořena dvěma ořezanými kvádry, které jsou vůči sobě zrcadlově otočeny. Hmotou obou částí objektu prostupují prosvětlující pruhy, jehož tvar také vychází z ořezaného kvádru a vystupuje nad okolní povrchy. Jsou v něm umístěny vertikální komunikace, což cestujícím usnadňuje orientaci, protože jsou viditelné i vně objektu. Toto uspořádání jednotlivých hmot tak symbolizuje oba směry, z nichž přijíždějí na nádraží rychlovlaky. Uprostřed objektu je umístěna odjezdová a příjezdová hala, jejíž světlá výška je totožná s výškou objektu. Halu obklopují provozní prostory nádraží, které jsou umístěny ve dvou podlažích. Obvodový plášť i střecha jsou neseny rámovou konstrukcí z rovinných příhradových nosníků. Konstrukce fasády je tvořena rámovým systémem Wicona. Obvodový plášť je obložen dílci z tahokovu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.